• Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon

Copyright © 2012 by ARIA PURA

Zvyšte dobu, kterou u vás zákazník
stráví na prodejně

Povzbuďte zákazníky, aby u Vás zůstali déle

Marketingové
výzkumy

Přimět zákazníky, aby k Vám vstoupili je už tak dost komplikované, takže chcete, aby se u Vás opravdu zdrželi co nejdéle. Většina firem chce vědět, " jak prodloužit pobyt zákazníka ", aby se zvýšil prodej.

 

Doba strávená na prodejně je rozhodující, neboť definuje, jak zákazníci komunikují s vaším brandem. Navštívením všech prostor prodejny a delším pobytem mohou zákazníci objevovat věci, kterých by si za normálních okolností nevšimli a je zde samozřejmě možnost nabídnout extra možnosti.

 

Nedávná zpráva skutečně ukázala, že existuje silná vazba mezi tím, jak dlouho lidé ve vašem obchodu stráví a výše jejich útraty.

Dlouhodobá paměť

Zákazníci zůstávají déle v provoněném prostoru, protože se zde cítí pohodlněji. Průměrná doba setrvání na prodejně se zvýší nejméně o 15 minut, jakmile byla prodejna provoněna příjemnou vůní. 

 

Doba čekání se zdá být kratší, protože vůně může navodit pocit pohodlí a klidu. Spokojenost zákazníků je také zlepšena, protože provonění pozitivně ovlivňuje vnímání zákazníků.

Společnost Dunkin Donuts díky provonění svých poboček docílila, která dala řetězci 16 procentní nárůst návštrěvnosti obchodu a 29 procentní nárůst prodeje kávy po dobu trvání.