• Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon

Copyright © 2012 by ARIA PURA

Zvyšte spokojenost zákazníka

Vytvořte silné spojení se svými zákazníky prostřednictvím vůně.

Marketingové výzkumy

Chůze v obchodě nebo v hotelu by měla být zážitkem, která přitahuje všechny smysly. Obchodníci se tradičně zaměřují na zrak a sluch a zanedbávají jeden z nejdůležitějších smyslů: čich.

 

Být jedinečný a jiný od konkurence je klíčové pro všechny značky, které chtějí zlepšit zákaznický komfort a vůně jim toho mohou pomoci dosáhnout. Logo vytvořené pomocí vůně funguje jako vizuální logo a pomáhá zákazníkovi snadno identifikovat a zapamatovat si značku. 

 

Marketingoví manažeři by se měli zaměřit na profesionální provonění, jelikož dle Forbes magazínu bude 89% marketingových manažerů považovat zákaznický komfort za hlavní cíl odlišení se od konkurence do konce roku 2017 .

Dlouhodobá paměť

Skutečnost, že si člověk může velmi dlouho vůně uchovat v paměti, umožňuje značkám vytvářet silné spojení se svými zákazníky prostřednictvím vůně. 

 

S růstem a rozvojem on-line podnikání je to rozhodně obrovská výhoda pro podniky s kamennými obchody nebo místy, které jim umožňují poskytnout klientům lepší komfort.

Výzkum od ICM zjistil, že více než polovina spotřebitelů říká, že milují své oblíbené obchody kvůli své atmosféře.