VŮNĚ JAKO SOUČÁST
KVALITNÍ ZNAČKY

"Vůně má sílu přesvědčit, je silnější než slova, vzhled, emoce nebo vůle."

Přesvědčivá síla vůně nemůže být odmítnuta, vstupuje do nás každým nádechem, naplňuje nás, napomáhá nám."

VÝHODY PROVONĚNÍ

Vnímání kvality
Zákazníci hodnotí produkty v provoněném prostředí jako kvalitnější.
Zvýšená ochota kupovat
Spotřebitelé mají větší chuť nakupovat.
Zvýšený prodej
Spotřebitelé tráví víc času a utratí více peněz v provoněném prostředí.
Snadnější zapamatování
Spotřebitelé si pamatují voňavé obchody více než neprovoněné.
Příjemné prostředí
Spotřebitelé mají mnoho pozitivních pocitů v důsledku příjemného aroma.
Značková diferenciace
Vůně nebo smyslový branding je nový a jedinečný marketingový nástroj pro firmy, které chtějí vyniknout z davu.

Máte zájem o profesionální provonění?

Neváhejte nás kontaktovat

* Povinná pole

Informace o zpracování osobních údajů:

Prostřednictvím kontaktního formuláře si uložíme Vámi uvedenou emailovou adresu a následně Vám na ni zašleme odpověď na Váš dotaz, a to proto, že takový postup je pro zodpovězení Vašich dotazů nezbytný.

Váš email nevyužijeme pro žádné jiné účely a nepředáme jej nikomu dalšímu.

Bližší informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Stránky jsou chráněny službou Google Recaptcha (ochrana osobních údajů, podmínky služby)